Üdvözöllek!

Miért jó a keresőoptimalizálás? Kinek van rá szüksége? Miért nagyon hasznos számodra egy seo vizsgálat? Miben leszek a segítségedre, ha együttműködünk? Ezekre és sok más számodra nagyon fontos kérdésre fogsz most választ kapni!

Mi az a keresőoptimalizálás?

Bár Te már biztosan tudod, de azért tisztázom ezt azok kedvéért is, akik még nincsenek tisztában ezzel a fogalommal. A keresőoptimalizálás (vagy más néven seo) azt jelenti, hogy a weboldalad és annak minden tartalmát a lehető legjobban a Google irányelveihez igazítod, hogy annak a keresési találatai között a lehető legjobb helyen szerepelhess.

Miért jó a keresőoptimalizálás?

Miért van szükség seo-ra, ha az AdWords hirdetések segítségével e nélkül is az elsők között szerepelhetünk? Azért, mert az emberek szemében nem egyenlő a 2 találat. Akármennyire is hasznosak az AdWords hirdetések az organikus találatok még mindig értékesebbek az emberek számára. Miért jó Neked, ha legalább az első 10 találat között ott vagy? Mert akkor így „ingyen” szerezhetsz új ügyfeleket. Azért, írtam az ingyen szót idézőjelben, mert valójában semmi nincs ingyen. Csak amíg az AdWords hirdetésekért folyamatosan fizetned kell, addig egy jó organikus helyezéssel ilyen költségek nélkül is lesznek új érdeklődőid. Főként, ha az első 3 között tudsz szerepelni, hiszen ezek a találatok viszik el a keresések 70%-át. Bár ezt a pozíciót nem könnyű megtartani, de kellő odafigyeléssel ez sem lehetetlen.

Kinek van szüksége keresőoptimalizálásra?

A fentiekből már nyilván Te is sejted, hogy mindenkinek! Egy olyan weboldal, ami nem szentel figyelmet ennek a területnek nagyon sok látogatótól esik el és így új ügyfelektől is. Gondolj csak bele, hogy Te hogyan keresel az interneten? Beírod a kulcsszavakat és az első néhány találatot végig nézed. Ha itt találsz szimpatikusat nem mész tovább, ha nem akkor esetleg megnézel még néhányat. Te általában maximum meddig szoktál elmenni? Az első oldalnál tovább kattinttassz? Vagy ha ott nem találsz érdemlegeset új kulcsszóval próbálkozol? Gondolom Te is, ahogyan az emberek 98%-a nem szoktál az első oldalnál tovább lépni, így a hátrébb szereplő vállalkozásokkal Te sem találkozol.

A Te céged hol szerepel a Google találati listájában?

Írd be a Google-be a számodra legfontosabb kulcsszavakat és lássuk, hogy mi a helyzet. Ha benne minden lényeges kifejezésre benne vagy az első 3 találatban, akkor jó és gratulálok Neked! Persze ez nem azt jelenti, hogy karba tett kézzel várhatsz, de már nagyon jó nyomon vagy! Azonban, ha nem vagy ilyen jó pozícióba vagy még az első oldalon sem vagy fent, akkor beszélnünk kell!

Mi lehet a baj?

A jó Google pozíciók mögött nagyon sok munka van! Így ha egyenlőre nem vagy ott sem kell elkeseredned! Ha elegendő energiát fektetsz a dologba akár már néhány hónapon belül az első 10-ben lehetsz és egy év múlva akár az első 3 helyen is szerepelhetsz. Persze ezek az eredmények mind befektetés és ráfordított energia kérdése. Hogyan indulhatsz el ezen az úton? Segítek Neked egy kicsit! Néhány kattintással kapsz tőlem egy ingyenes seo elemzést, melyben látni fogod, hogy mely területeken kellene javítanod. Ez segítséget nyújt Neked abban is, hogy saját magad kezd el a munkát. Végezd el a szükséges javításokat és 2-3 hónap múlva keress rá újra a legfontosabb kulcs szavaidra. Ha ezután sem látsz pozitív változást, akkor keress meg bátran és együtt rájövünk a probléma forrására és kijavítjuk azt, hogy Te is elkezdhess szárnyalni a Google találati listáján.

Miben tudok Neked segíteni?

A keresőoptimalizálás egy nagyon összetett és folyamatosan változó terület. Amivel ma még jót teszel a weboldaladnak, azzal 3 hónap múlva árthatsz is. És lehet, hogy nem is tudsz róla. Mi minden befolyásolja a helyezésed?

  • A weboldalad gyorsasága.
  • A rajtatalálható tartalmak minősége.
  • A képek mérete.
  • A kulcsszavak sűrűsége.
  • A linkek száma és minősége.
  • A tartalmak frissessége.
  • Az, hogy reszpoziv e.
  • A tartalmak hossza.
  • Az, hogy milyen kiemeléseket használtál és hol…. stb.

És ezek csak egy néhány példa a sok közöl, amiknek meg kell, hogy feleljen az oldalad! Te képben vagy a jelenlegi Google irányelvekkel? Tudod, hogy mik az új trendek és mikért büntet a kereső?